Co zrobić, gdy urządzenie biurowe uległo awarii?

awaria urządzenia biurowego

Co zrobić, gdy urządzenie biurowe uległo awarii?

Urządzenia biurowe to grupa produktów, która zdecydowanie ułatwia pracę przy biurku. Z ich pomocą możliwe jest wykonanie większej liczby zadań w krótszym czasie, co idzie zazwyczaj w parze z lepszą wydajnością i skutecznością włożonego w proces wysiłku.

W szeroko pojętej kategorii urządzeń biurowych znaleźć można sprzęty takie jak drukarki, bindownice, ksera, zaawansowane kalkulatory i wiele innych. Zdobycze techniki, mimo że bardzo pomocne, bazują wyłącznie na określonym algorytmie i systemie działania, przez co nierzadko ulegają awarii.

Zepsuty sprzęt biurowy – do kogo zgłosić się z usterką?

Często zdarza się, że przedmioty, szczególnie te zdigitalizowane, odmawiają posłuszeństwa i przestają spełniać swoją funkcję w najmniej oczekiwanym momencie. Usterki sprzętowe związane są zazwyczaj z brakiem reakcji ze strony urządzenia na zadany przez nas bodziec, przyczyną bywa też nieczytelny wydruk, zbyt głośna lub wyjątkowo mozolna praca oraz problemy z pobieraniem papieru. Aby zapobiec takiej sytuacji, należy przede wszystkim skupić się na zakupie odpowiedniego sprzętu o specyfikacji technicznej dostosowanej do potrzeb użytkownika. Mimo doskonałych parametrów codzienna intensywna eksploatacja urządzeń biurowych prowadzi wraz z upływem czasu do zużycia niektórych elementów mechanizmu lub systemu. Należy wówczas niezwłocznie zgłosić się po pomoc do serwisu urządzeń biurowych, w którym doświadczeni fachowcy zidentyfikują miejsce i przyczynę zaistniałej awarii. Wybierając miejsce do naprawy zepsutego sprzętu biurowego, należy wziąć pod uwagę opinie o jakości usługi i tempa jej realizacji – punkt ten dotyczy przede wszystkim niewielkich firm o skromnym wyposażeniu, gdyż zatrzymanie jednego z procesów przetwarzania informacji może przyczynić się do powstania zastoju w pracy, a co za tym idzie – generowania strat. Po sprawdzeniu rzetelności serwisu IT warto zdecydować się na dłuższą współpracę i podpisanie umowy, w wyniku której w momencie wystąpienia awarii firma serwisowa postara się zapewnić przedsiębiorstwu zamiennik sprzętu na czas naprawy usterki.

Share this post

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *


gestor pomoc techniczna kontakt

Print-com

Ligocka 78/8
40-569 Katowice

 

tel: 533 544 300
tel: 533 866 300
e-mail: biuro@print-com.pl

""
1
Imię i nazwisko
Telefon
Tematpick one!
Zapoznałem się z Polityką prywatności serwisu www.print-com.pl oraz wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ADAM KUCZ, Ligocka 78/8 40-569 Katowice, udostępnionych przeze mnie danych osobowych na zasadach opisanych w Polityce prywatności dostępnej w Serwisie. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych oraz moje uprawnienia. Niniejsza zgoda może być wycofana w dowolnym czasie poprzez kontakt z Administratorem pod adresem adam.kucz@print-com.pl, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych - Obowiązek Informacyjny
Wiadomość
0 /
Previous
Next