Wynajem urządzeń biurowych

Czy wiedzą Państwo, że statystyczny pracownik zadrukowuje rocznie 7 700 kartek papieru formatu A4? To ponad 15 ryz, czyli minimum jedno drzewo. Zadruk blisko 8 000 kartek papieru kosztuje ok. 550 zł. Podana kwota wraz z ceną urządzenia to nie cały koszt użytkowania kopiarki czy drukarki – pozostaje jeszcze kwestia serwisu, za który również firma otrzyma rachunek. Oszacowanie kosztów związanych z użytkowaniem drukarki w firmie jest sporym wyzwaniem. Należy brać bowiem pod uwagę nie tylko koszty papieru czy tonera, ale również cenę naprawy czy serwisowania drukarki. Właśnie dlatego proponujemy Państwu rozważenie oferty dzierżawy urządzeń biurowych. Stałe koszty mogą być wkalkulowane w budżet firmowy, dzięki czemu ich wysokość nie zaskoczy podczas awarii sprzętu. Z oferty firmy Print-Com skorzystało już wiele firm, których właściciele przekonali się, że wynajem kopiarek to opłacalne rozwiązanie.

Nie traćcie pieniędzy, zacznijcie oszczędzać już dziś!

góra kosztów

Wynajem urządzeń biurowych

Czy wiedzą Państwo, że statystyczny pracownik zadrukowuje rocznie 7 700 kartek papieru formatu A4? To ponad 15 ryz, czyli minimum jedno drzewo. Zadruk blisko 8 000 kartek papieru kosztuje ok. 550 zł. Podana kwota wraz z ceną urządzenia to nie cały koszt użytkowania kopiarki czy drukarki – pozostaje jeszcze kwestia serwisu, za który również firma otrzyma rachunek. Oszacowanie kosztów związanych z użytkowaniem drukarki w firmie jest sporym wyzwaniem. Należy brać bowiem pod uwagę nie tylko koszty papieru czy tonera, ale również cenę naprawy czy serwisowania drukarki. Właśnie dlatego proponujemy Państwu rozważenie oferty dzierżawy urządzeń biurowych. Stałe koszty mogą być wkalkulowane w budżet firmowy, dzięki czemu ich wysokość nie zaskoczy podczas awarii sprzętu. Z oferty firmy Print-Com skorzystało już wiele firm, których właściciele przekonali się, że wynajem kopiarek to opłacalne rozwiązanie.

Nie traćcie pieniędzy, zacznijcie oszczędzać już dziś!

  • Wydruki nawet o połowę tańsze

  • Brak angażowania kapitału na zakup sprzętu

  • Brak kosztów związanych z zakupem materiałów eksploatacyjnych i części serwisowych

  • Brak przestojów i angażowania własnych pracowników
    do wyeliminowania problemu z drukiem

  • Brak ryzyka ponoszenia kosztów serwisowych związanych z eksploatacją urządzeń (naprawy, przeglądy i konserwacje)

Realny zysk

  • Wydruki nawet o połowę tańsze

  • Brak angażowania kapitału na zakup sprzętu

  • Brak kosztów związanych z zakupem materiałów eksploatacyjnych i części serwisowych

  • Brak przestojów i angażowania własnych pracowników
    do wyeliminowania problemu z drukiem

  • Brak ryzyka ponoszenia kosztów serwisowych związanych z eksploatacją urządzeń (naprawy, przeglądy i konserwacje)

Dodatkowe korzyści z wynajmu urządzeń biurowych

Wynajem urządzeń biurowych ma wiele zalet praktycznych. Zmniejsza koszty funkcjonowania firmy i redukuje ilość czynności związanych z dbaniem o poprawne działanie urządzeń, a także liczbę niezbędnego do ich obsługi personelu. Jednak to nie wszystkie korzyści z wynajęcia urządzeń biurowych. Ważne są również kwestie podatkowe i możliwość wliczenia płaconych kwot bezpośrednio w koszty działalności gospodarczej.
W przypadku zakupu sprzętu biurowego poniesione wydatki nie mogą być w całości wpisane do kosztów uzyskania przychodu. Przedmioty, które mają większą wartość i przewidywany okres użytkowania przekraczający jeden rok, powinny być zgodnie z przepisami zaliczone do środków trwałych. Do kosztów uzyskania przychodu można wówczas zaliczyć kwotę ich amortyzacji. W tej sytuacji pełne odliczenie wydanych środków będzie następowało stopniowo. To nie zawsze jest korzystne z punktu widzenia firmy.
Skoro poniesiony wydatek nie jest w całości uwzględniony w kosztach z danego roku, mamy do czynienia z sytuacją, w której firma de facto udziela fiskusowi nieoprocentowanej pożyczki! Sytuacja jest zupełnie inna, gdy decydujemy się na wynajem sprzętu biurowego. Wówczas cała płacona za usługę kwota stanowi koszt, którego fiskus nie może zakwestionować. Firma nie wykłada własnych pieniędzy na zakup, a każdy wydany grosz zmniejsza płacone podatki. Trudno o lepszy przykład legalnej optymalizacji podatkowej.

Wynajem sprzętu biurowego lepszy niż leasing

Rozważając wynajem sprzętu biurowego, wiele osób zastanawia się, czy leasing nie byłby korzystniejszym rozwiązaniem. Sprawdzenie różnych alternatyw jest bardzo rozsądne, jednak w tym przypadku wynajem okazuje się bezkonkurencyjny. Firmy leasingowe również umożliwiają swobodne używanie sprzętu, jednak korzystając z ich oferty, trzeba załatwić o wiele więcej formalności, a koszty, które trzeba ponieść, są większe. Taka sytuacja ma miejsce niezależnie od tego, jaką formę leasingu wybierzemy. Problemem są nie tylko wysokie opłaty początkowe, ale też np. konieczność opłacenia podatku VAT wraz z pierwszą ratą.
Sprzęt biurowy zużywa się dość szybko. Zwykle jest intensywnie eksploatowany, przez co po pewnym czasie nie działa już sprawnie i psuje się coraz częściej. Na rynek wchodzą także coraz to nowsze modele, które działają szybciej i oferują więcej możliwości przy niższych kosztach materiałów eksploatacyjnych. W takiej sytuacji rozważanie leasingu finansowego jako sposobu nabycia sprzętu biurowego nie ma większego sensu. Po okresie spłaty firma może zyskać na własność sprzęt, który będzie jedynie obciążeniem. Równie nieatrakcyjny jest leasing operacyjny – firma leasingowa ma dużo większe koszty działania niż firma zajmująca się wynajmem kopiarek, drukarek czy skanerów. Nie dysponuje przecież np. własnym serwisem i musi zlecać wykonanie takich usług podmiotom zewnętrznym. To zwiększa koszty, które musi ponosić klient.

Dlaczego warto współpracować z firmą PRINT-COM?

Pracownicy firmy Print-Com posiadają wieloletnie doświadczenie związane z branżą IT. Systematycznie uczestniczą w szkoleniach dotyczących programów dla rachunkowości (szczególnie oferowanych przez firmę InsERT).

Oferujemy również serwis, naprawę i wynajem urządzeń biurowych dla firm mieszczących się bezpośrednio w Katowicach lub okolicy.

Zapewniamy także pełną obsługę IT. Zajmujemy się budową oraz modernizacją sieci informatycznych, odzyskiwaniem elektronicznych danych, na bieżąco sprawdzamy zabezpieczenia, konserwujemy sprzęt biurowy oraz aktualność poszczególnych programów. Skupiamy się przede wszystkim na zapobieganiu awariom.

Pomoc specjalistów PRINT-COM

Firma Print-Com jest autoryzowanym przedstawicielem producenta programów komputerowych InsERT. Zajmujemy się sprzedażą, instalacją, usuwaniem pojawiających się błędów oraz aktualizacją najpopularniejszych programów Subiekt GT, Gestor i Rachmistrz GT. Zainteresowanym Klientom oferujemy również pomoc w wyborze oprogramowania najlepiej dopasowanego do ich indywidualnych potrzeb. Dokładamy wszelakich starań, aby spełnić oczekiwania nawet najbardziej wymagających Klientów. Zapewniamy szybkie terminy realizacji zamówienia i fachowe doradztwo.

Kontakt

Print-com logo
  • null

    533 544 300
    533 866 300

  • null

    Strona główna Marta: 51746812
    Strona główna Adam: 3990250

  • null

    biuro@print-com.pl

  • null

    Ligocka 78/8
    40-569 Katowice

""
1
Imię i nazwisko
Nazwa firmyyour full name
NIPyour full name
Telefon
Wiadomość
0 /
Zapoznałem się z Polityką prywatności serwisu www.print-com.pl oraz wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ADAM KUCZ, Ligocka 78/8 40-569 Katowice, udostępnionych przeze mnie danych osobowych na zasadach opisanych w Polityce prywatności dostępnej w Serwisie. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych oraz moje uprawnienia. Niniejsza zgoda może być wycofana w dowolnym czasie poprzez kontakt z Administratorem pod adresem adam.kucz@print-com.pl, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych - Obowiązek Informacyjny
Previous
Next

Dodatkowe korzyści z wynajmu urządzeń biurowych

Wynajem urządzeń biurowych ma wiele zalet praktycznych. Zmniejsza koszty funkcjonowania firmy i redukuje ilość czynności związanych z dbaniem o poprawne działanie urządzeń, a także liczbę niezbędnego do ich obsługi personelu. Jednak to nie wszystkie korzyści z wynajęcia urządzeń biurowych. Ważne są również kwestie podatkowe i możliwość wliczenia płaconych kwot bezpośrednio w koszty działalności gospodarczej.
W przypadku zakupu sprzętu biurowego poniesione wydatki nie mogą być w całości wpisane do kosztów uzyskania przychodu. Przedmioty, które mają większą wartość i przewidywany okres użytkowania przekraczający jeden rok, powinny być zgodnie z przepisami zaliczone do środków trwałych. Do kosztów uzyskania przychodu można wówczas zaliczyć kwotę ich amortyzacji. W tej sytuacji pełne odliczenie wydanych środków będzie następowało stopniowo. To nie zawsze jest korzystne z punktu widzenia firmy.
Skoro poniesiony wydatek nie jest w całości uwzględniony w kosztach z danego roku, mamy do czynienia z sytuacją, w której firma de facto udziela fiskusowi nieoprocentowanej pożyczki! Sytuacja jest zupełnie inna, gdy decydujemy się na wynajem sprzętu biurowego. Wówczas cała płacona za usługę kwota stanowi koszt, którego fiskus nie może zakwestionować. Firma nie wykłada własnych pieniędzy na zakup, a każdy wydany grosz zmniejsza płacone podatki. Trudno o lepszy przykład legalnej optymalizacji podatkowej.

Wynajem sprzętu biurowego lepszy niż leasing

Rozważając wynajem sprzętu biurowego, wiele osób zastanawia się, czy leasing nie byłby korzystniejszym rozwiązaniem. Sprawdzenie różnych alternatyw jest bardzo rozsądne, jednak w tym przypadku wynajem okazuje się bezkonkurencyjny. Firmy leasingowe również umożliwiają swobodne używanie sprzętu, jednak korzystając z ich oferty, trzeba załatwić o wiele więcej formalności, a koszty, które trzeba ponieść, są większe. Taka sytuacja ma miejsce niezależnie od tego, jaką formę leasingu wybierzemy. Problemem są nie tylko wysokie opłaty początkowe, ale też np. konieczność opłacenia podatku VAT wraz z pierwszą ratą.
Sprzęt biurowy zużywa się dość szybko. Zwykle jest intensywnie eksploatowany, przez co po pewnym czasie nie działa już sprawnie i psuje się coraz częściej. Na rynek wchodzą także coraz to nowsze modele, które działają szybciej i oferują więcej możliwości przy niższych kosztach materiałów eksploatacyjnych. W takiej sytuacji rozważanie leasingu finansowego jako sposobu nabycia sprzętu biurowego nie ma większego sensu. Po okresie spłaty firma może zyskać na własność sprzęt, który będzie jedynie obciążeniem. Równie nieatrakcyjny jest leasing operacyjny – firma leasingowa ma dużo większe koszty działania niż firma zajmująca się wynajmem kopiarek, drukarek czy skanerów. Nie dysponuje przecież np. własnym serwisem i musi zlecać wykonanie takich usług podmiotom zewnętrznym. To zwiększa koszty, które musi ponosić klient.

Dlaczego warto współpracować z firmą PRINT-COM?

Pracownicy firmy Print-Com posiadają wieloletnie doświadczenie związane z branżą IT. Systematycznie uczestniczą w szkoleniach dotyczących programów dla rachunkowości (szczególnie oferowanych przez firmę InsERT).

Oferujemy również serwis, naprawę i wynajem urządzeń biurowych dla firm mieszczących się bezpośrednio w Katowicach lub okolicy.

Zapewniamy także pełną obsługę IT. Zajmujemy się budową oraz modernizacją sieci informatycznych, odzyskiwaniem elektronicznych danych, na bieżąco sprawdzamy zabezpieczenia, konserwujemy sprzęt biurowy oraz aktualność poszczególnych programów. Skupiamy się przede wszystkim na zapobieganiu awariom.

Pomoc specjalistów PRINT-COM

Firma Print-Com jest autoryzowanym przedstawicielem producenta programów komputerowych InsERT. Zajmujemy się sprzedażą, instalacją, usuwaniem pojawiających się błędów oraz aktualizacją najpopularniejszych programów Subiekt GT, Gestor i Rachmistrz GT. Zainteresowanym Klientom oferujemy również pomoc w wyborze oprogramowania najlepiej dopasowanego do ich indywidualnych potrzeb. Dokładamy wszelakich starań, aby spełnić oczekiwania nawet najbardziej wymagających Klientów. Zapewniamy szybkie terminy realizacji zamówienia i fachowe doradztwo.

Kontakt

Print-com logo
  • null

    533 544 300
    533 866 300

  • null

    Strona główna Marta: 51746812
    Strona główna Adam: 3990250

  • null

    biuro@print-com.pl

  • null

    Ligocka 78/8
    40-569 Katowice

""
1
Imię i nazwisko
Nazwa firmyyour full name
NIPyour full name
Telefon
Wiadomość
0 /
Zapoznałem się z Polityką prywatności serwisu www.print-com.pl oraz wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ADAM KUCZ, Ligocka 78/8 40-569 Katowice, udostępnionych przeze mnie danych osobowych na zasadach opisanych w Polityce prywatności dostępnej w Serwisie. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych oraz moje uprawnienia. Niniejsza zgoda może być wycofana w dowolnym czasie poprzez kontakt z Administratorem pod adresem adam.kucz@print-com.pl, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych - Obowiązek Informacyjny
Previous
Next
 
InsERT
Lenovo
Dell
Gdata
HP
 

gestor pomoc techniczna kontakt

Print-com

Ligocka 78/8
40-569 Katowice

 

tel: 533 544 300
tel: 533 866 300
e-mail: biuro@print-com.pl

""
1
Imię i nazwisko
Telefon
Tematpick one!
Zapoznałem się z Polityką prywatności serwisu www.print-com.pl oraz wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ADAM KUCZ, Ligocka 78/8 40-569 Katowice, udostępnionych przeze mnie danych osobowych na zasadach opisanych w Polityce prywatności dostępnej w Serwisie. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych oraz moje uprawnienia. Niniejsza zgoda może być wycofana w dowolnym czasie poprzez kontakt z Administratorem pod adresem adam.kucz@print-com.pl, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych - Obowiązek Informacyjny
Wiadomość
0 /
Previous
Next